Thursday, February 13, 2014

PROMO VITALEA SEPANJANG FEBRUARI 2014

Assalamualaikum semua..
Dah masuk bulan februari 2014 dah..sekejap jer masa berlalu...Nak tau apa promo bulan ni? Semestinya vitalea si multivitamin. Ramai yang sukakan? Ini merupakan multi vitamin yang pertama dicipta didunia.



 
  
 
Fun fact vitalea #1

 Vitalea merupakan multi-vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia dan ianya berusia hampir 100 tahun. Bentuk asalnya adalah cecair dan kini ianya berbentuk tablet. Dulu dikenali sebagai "Vitalize-Mineral" tapi kini dikenali sebagai "Vitalea".
 
 
Fun fact vitalea #2
Setiap tablet vitalea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak dari sayur-sayuran dan buah. Wow... Menarik tu.... Ada lagi, ia juga ada 12 vitamin dan 7 mineral penting seperti mana yang disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.
 
 
Fun fact vitalea #3

Vitalea bertindak sebagai pelengkap nutrisi dimana ia "top up" segala nutrisi yang diperlukan oleh tubuh. Ianya sangat diperlukan bila mana kita tidak mengamalkan diet yang tak seimbang. Keutamaan kepada mereka yang vegetarian dan anemia.
 
 
Fun fact vitalea #4
Kenapa tablet vitalea berwarna hijau?
Ini kerana ia disaluti dengan serbuk nutrisi iaitu spirulina.
Best tu....
 
 
Fun fact vitalea #5
Tahukah anda?

Ujian klinikal telah membuktikan pengambilan vitalea selama setahun boleh MENGURANGKAN risiko jatuh sakit sebanyak 65%
Patutlah admin tak mudah sakit sejak konsisten amik vitalea. Tapi semua dengan izin Nya jua.
 
 
 
Fun fact vitalea #6
Tahukah anda?

Vitalea Shaklee telah dipilih oleh Center of Science US sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN di dalam PUBLIC INTEREST pada tahun 2000.

Terbaekk tak?
 
 
 
So apa anda tunggu lagi..jom grab sebotol dua utk diri anda. Tubuh anda berhak untuk dapatkan yang terbaik dari anda..apa tunggu lagi...pm/whatssapp  saya ya..
 
 
 
 
 
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR (ID 866756)
SMS : 012-7517439
FB :  Dian Soffrena
Page : U and ME Healthy


No comments:

Post a Comment